Sportem ku ...

3. srpna 2014 v 16:17 | Rézina |  Hubnutí
Venku je bouřka, sedím u kávy a chtěla bych se s vámi podělit o tom, jak jsem se rozhodla sportovat :) Jak jsem psala v předešlém článku, tak striktní dietu nedržím, budu pomale stravu pilovat, ale prostě vzdá se sladkého nehodlám. Nicméně, i kdybych držela dietu bůhvíjakou, je třeba sportovat. Je třeba tělo zpevnit. Je třeba jak kardio, tak posilování. Jako ideální kombinace i s návodem se mi zdá 30 day shared s Jill M. Najdete na youtube. Jedná se o 30 ti denní porgram, který je rozložen na 3 levly. Vždy jsem se dostala max do prvního levlu a pak toho nechala. Nyní jsem pevně rozhodnutá se do toho pustit. Jak vypadá můj tréninkový plán v posledních dnech?

čtvrtek 31.7.
- kolo s přítelem. Jelikož dříve jezdil na závodní úrovni, tak si dokážete představit, jak to vypadá. On naprosto fresh x desítek metrů předemnou. Kopce vyjíždí s přehledeme a já v závěsu. Ufuněná, červená, ale JEDU!!! To je to nejdůležitější ;) Ujeli jsme cca 7-8 km, pocitově pro mě tak 20. To, že je venku jako v prádelně tomu rozhodně nepřispívá. S každým šlápnutí do pedálu si říkám: "Jsem štíhlá, jsem štíhlá, jsem štíhlá." Věřím v pozitivní myšlení, je třeba je praktikovat ;)

pátek 1.8.
- sakra, už je tu srpen, utíká to šíleně... Nicméně, dnes jsem se pustila do Jill. Přiznávám se bez mučení, že poprvé bez činek. Masakr! Ač jsem dříve instruktorovala zumbu, tak dneska mám opravdu kondičku NULA! Je smutné, jak člověk dokáže zlenivět a ztratit tak těžce nabytou kondičku. No, takže jsem durchumdurch spocená, ale odcvičila jsem poctivě až do konce. Juchůůů, mám ze sebe radost!

sobota 2.8.
- dneska je den ve znamení přírody a práce na domku. Ráno s přítelem odcházíme sbírat hříbky do lesa. Venu opět jak v prádelně a to ještě nevím, co mne čeká v lese. Tam je vlhko takové, že se mi mlží brýle. Po cca 2 hodinovém boji, kdy sme našli pár bedlí a nějaké klouzky, se vracíme domů. Dali jsme si pěkně do těla. Cca od 13 do 17 hod mne čeká líčení stěn u příbuzných na domku. U toho jsem se tedy taky pekelně zapotila. V hlavě koketuji s myšlenkou, že bych si dala večer Jill, ale nedojde na to, padám na čelist večer.

neděle 3.8.
- v 8:15 ráno, skoro celý dům spí, zapínám PC a vrhám se do cvičení s Jill. Tentokrát už s činkami. Už při warm-upu cítím, že mne bolí všechny svaly. Dnes poctivě odcvičuji i s činkami. Záhul, spocená jsem až na... poté do sprchy a nasnídat. Mám ze sebe skvělý pocit. Já to prostě zvládnu. Každý den se prohlížím v zrcadle, jestli nastala nějaká změna ;)

pondělí 4.8.
- v 9:45 ráno - cvičení s Jill. Dneska to opravdu místy bolelo. Místy jsem se na to chtěla vyprdnout, hodit činky do kouta a čau, ale vydržela jsem a a jsem na sebe hrdá. Bolí mne tedy celý člověk, ale to vydržííím! A budu krásná, štíhlá a neodolatelná ;) A pro koho? Pro sebe. Přítelovi se líbím, jaká jsem, ale já se sebou nejsem spokojená. Takže hlavní člověk, pro kterého to dělám, jsem já sama. A teď....smoothieeeee! Mňááám!

- 17:15
- nechtěné se stalo skutečností :D vyrazili jsme na kolo. Já si myslela, že jen do bankomatu, ale omyl! Přítel to vzal do přírody. Výsledek? Vzali jsme to podél rybníčka na cestu na louce. Cesta se stále zužovala, kopřiv a bodláků přibývalo. Po x metrech a x nadávkách jsme se doplazili k jakémusi příkopu. Kolo jsme museli nést. Příkop jsme přeskočili, přejeli další bodlákovou louku, přelezli bránu a dostali se opět do civilizace. Všechno mě kouše :D Budu pěkně zdravá díky ošlehání od kopřiv. Ujeli jsme cca 10 km, ale pěkně jsme si mákli s kolem pomale nad hlavou ;)

úterý 5.8.
- cca v 15:30 jsem se pustila do Jill, myslím, že už mi to jde lépe. Cítím však každý sval. Nejhorší je vydržet s činkami a všelijaké výpady, to jsem dnes až vyjekla, jak jsem zacítila sval. Nicméně měření dnes ukázalo, že to není žádná hitparáda. Po konzultaci s výživovou poradkyní jsme došly na to, že moje závislost na sladkém bere za své. Můžu cvičit jak blbá, ale pokud se neumírním v jídle, tak to bude asi všechno k ničemu. Mám hodně nad čím přemýšlet.

středa 6.8.
- jupíí, mám cvičení za sebou ;) Ale řeknu vám, že dneska mi to dalo opravdu přemlouvání. Zkrátka se mi nechtělo. Nicméně už mám odcvičeno, mám za sebou sprchu, oběd a teď si dávám frappé a brusinky. S mojí výživovou jsme se shodli, že bych opravdu, ale opravdu S vyplazeným jazykem měla vyřadit všechny ty moje mlsáky (gumové medvídky, oplatky,...) a zařadit spíše ovoce, čtvereček opravdu kvalitní tmavé čokolády a nebo právě danou hrstičku brusinek. Trochu jsem se zamyslela nad svým stravováním. Došly jsme společně k tomu, že hoodně jím v odpoledních a večerních hodinách, což není ideální. Znáte to. Ráno povinnosti, práce, čas letí, nestíháte a odpo konečně pohoda...a co bych to jen snědla?? Přidám na snídaních a dopolední svačině a budu od oběda odpo ubírat. Bude to tedy něco, protože to mám xx let opačně :) Držte pěsti.

- navečer ještě 6,5 km na kole, šnečím tempem, protože jsme čekaly na sestru, která šla pěšky, ale každý pohyb se počítá ;)

čtvrtek 7.8.
- je 10 hod ráno a já už mám odcvičeno, jsem vysprchovaná a švestkovo-makové smoothie vypito ;) Dnes jsem nějak blbě sešroubovala mixér a dostala jsem pěkný kopanec Úžasný Cvičení mi šlo celkem dobře. Pozoruji se v zrcadle a myslím, že se mi zmenšuje břicho, jupííí
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama